onsdag 5 september 2012

Fine little world
















































Jag älskar världskartepostern A fick i 1-årspresent.
Affischen är ett samarbete mellan Fine little day och franska illustratören Steffie Brocoli. Kartan är fylld av fina detaljer i form av djur och byggnader som representerar de olika delarna av världen.

Jag har satt upp den på lagom höjd för A och så småningom är den nog väldigt spännande att studera. Än så länge är han lite liten...

















































Jag har köpt den här.

1 kommentar:

  1. Den är helt ljuvlig den där kartan! Jag minns från min barndom att det fanns en liknande karta i en bok som fanns i bokhyllan. Jag plockade fram den ibland och kunde titta på den hur länge som helst och lärde mig massor av det. Din lilleman kommer nog att studera kartan och lära sig massor när han blir lite större :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera